• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • bağlantı çubukları

Sonuçlar

Bağlantı çubukları - Ithalat/Ihracat

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca, Liberty tarzı. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

Benzer ürünler mi satıyorsunuz veya üretiyorsunuz?

europages'a üye olun ve ürünlerinizi sergileyin

İşletmemi ekle

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Çift Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği el yapımı fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmaktadır. Üst üste bindirilmiş iki katlı yapı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden sarkıtılmış ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşmuştur. İkinci kata iki merdivenle ulaşılmaktadır. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Çift Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği el yapımı fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmaktadır. Üst üste bindirilmiş iki katlı yapı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden sarkıtılmış ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşmuştur. İkinci kata iki merdivenle ulaşılmaktadır. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Waltzer dairesel dalgalı bir raydan oluşmaktadır. Ray, uzun çubuklar ve radyal bağlantı çubukları aracılığıyla merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Zemin alüminyum plakalardan oluşur ve sürüş sırasında tüm zeminin dalgalı dönüşünü kullanarak kendi üzerinde dönen 7 bağımsız gondola sahiptir. Tüm gondollar, yolcuların güvenli bir şekilde iniş ve çıkış yapabilmeleri için pnömatik bir frenle donatılmıştır. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipmanlar, merkezi rotorun bağlı olduğu sürüş merkezinin içine monte edilmiştir. Aracın merkezi, temele cıvatalanacak kare bir yapıdan oluşmaktadır. Arabaların gövdesi fiberglastan yapılmıştır. Araç, bir Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 7 adet AC kendinden frenli redüktörlü motor vasıtasıyla hareket etmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Kalyon Yarışı sürüşü, çukurları ve iki "kedi sırtı" olan dairesel bir gelişim yolundan oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. On iki vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal kollarla (süpürgeler) merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları bir alüminyum sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Sürüş, merkezi rotora sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 1 adet kendinden frenlemeli AC dişli motor vasıtasıyla hareket eder.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Matterhorn yolculuğu, çukurları ve iki "kedi sırtı" olan dairesel bir gelişim yolundan oluşmaktadır. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Yirmi araba ray boyunca ilerler ve radyal kollarla (süpürgeler) merkezi bir rotora bağlanır. Arabalar, sürüşün dönüşü sırasında merkezkaç kuvveti nedeniyle sallanır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum bir sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipmanlar, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşur. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Sürüş, merkezi rotora sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen bir adet kendinden frenli AC dişli motor vasıtasıyla hareket eder.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Musik-Express yolculuğu, çukurları ve üç kedi arkası olan dairesel bir geliştirme rayından oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Yirmi vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal taramalarla merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum sırt plakasından oluşmaktadır. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Tüm dekoratif paneller alüminyum levha ile kaplanmıştır. Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşmaktadır. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Arabalar, radyal süpürgelerin uçlarına sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 5 adet kendinden frenli AC motor tarafından hareket ettirilir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Musik-Express yolculuğu, çukurları ve üç kedi arkası olan dairesel bir geliştirme rayından oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. On iki vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal taramalarla merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum bir sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Tüm dekoratif paneller alüminyum levha ile kaplanmıştır. Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşmaktadır. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Arabalar, radyal süpürgelerin uçlarına sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü ile kontrol edilen 3 adet kendinden frenli AC motor tarafından hareket ettirilir.

Fiyat teklifi isteyin