• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • deri yer halıları

Sonuçlar

Toptancı - Deri yer halıları

Toptancı
  1. Bronz Halı Sanayi Ticaret Aş

    Türkiye

    Perdelik Kumaş, döşemelik deri ve kumaşlar, tüller, duvar kağıtları ve tekstil aksesuarları sektörüne yönelik kumaş kategorilerinde Türkiye’nin önde gelen markaları arasına girmeyi başarıp, seçiciliğinize yanıt vermek amacıyla oluşturulan kolleksiyonlardaki özgün ürünleri iç mimarlarımızın desteğiyle çözüm sunmaktadır.

  2. HOTON

    Polanya

    HOTON, yılında kurulan ve Ev iç kapıları sektöründe faaliyet gösteren bir Multi-Category şirketidir. Ahşap kapı kolları, Kilimler ve halılar, yer döşemeleri, Ahşap kapı kolları, Kilimler ve halılar, plaka haline getirilmiş ahşap malzeme sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Bydgoszcz, Polanya 'de bulunmaktadır.

  3. WERYSOL

    Belçika

    WERYSOL, yılında kurulan ve Kilimler ve halılar sektöründe faaliyet gösteren bir Toptancı şirketidir. Kilimler, Kilimler, Vinil - Tabanlar/döşemeler, yer döşemeleri, lamine parke sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Arlon, Belçika 'de bulunmaktadır.

  4. Bronz Halı Sanayi Ticaret Aş

    Türkiye

    Bronz Halı 2018 Yılı Sonlarında Kurulan Perakande Ve Toptan Halı Sektörüne Yeni Bir Nefes Getirmek Ve Evlere Şıklık Katmak İçin Kendi Ürünlerini Üreten Ürettiği Ürünleri Dünyanın Dört Bir Tarafına Pazarlayarak Ülkemize Katma Değer Sağlayan Masko Mobiya Kentinde Hizmet Veren Bir Türk Firmasıdır. Erişilebilirlik: Şikâyet, soru ve istekleriniz için Bronz Halı İletişim Hattı (0212 675 11 91) ve web sayfamız (www.bronzhali.com) üzerinden 7 gün 24 saat bizlere ulaşabilirsiniz. Objektiflik: Her bir şikâyet titizlikle, adil, objektif ve tarafsız şekilde değerlendirilmekte, şikâyet kapatılıncaya kadar süreç takip edilmektedir. Gizlilik: Müşterilerimize ilişkin her türlü kişiler bilgi gizli tutulmakta, şikâyet sahiplerinin onayı olmadan üçüncü taraflarla paylaşılmamaktadır. Müşteri odaklı yaklaşım: Şirket politikası ve yasal gereklilikler çerçevesinde müşterilerimizin şikâyet, soru ve isteklerine uygulanabilir çözümler sunulmaktadır. Hesap verebilirlik: Şikâyet, soru ve istekleriniz kayıt altına alınmakta ve müşterilerimiz bilgilendirilmektedir. Sürekli iyileştirme: Müşterilerimizden gelen geri bildirimler iş süreçlerimizin, ürün ve hizmetlerimizin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde kullanılmakta, müşteri odaklı yaklaşım gösterilmektedir.