• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • barok stili mobilyalar

Sonuçlar

Barok stili mobilyalar - Türkiye

Türkiye
  1. HAUPTSTADT BETTEN

    Türkiye

    HAUPTSTADT BETTEN, yılında kurulan ve Stil mobilyalar sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. İthalat/İhracat - mobilya ve tertibatları, yatak odası mobilyaları, yatak, mobilya, İthalat/İhracat - mobilya ve tertibatları sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Kayseri, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  2. MAESTA BATHROOM FURNITURE

    Türkiye

    MAESTA BATHROOM FURNITURE, yılında kurulan ve Banyo dolapları sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. Stil mobilyalar, banyo, Mobilyalar, Stil mobilyalar, banyo eşyaları sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Istanbul, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  3. FURNITURE FROM TURKEY

    Türkiye

    FURNITURE FROM TURKEY, yılında kurulan ve Stil mobilyalar sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. mobilyalar, yatak odası mobilyaları sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Bursa, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  4. BERTA MEDIKAL MOBILYA ITHALAT IHRACAT LIMITED SIRKETI

    Türkiye

    Berta Medikal Mobilya firması 2021 yılı şubat ayında İzmir'de kurulmuştur. Fabrika bünyesindeki çalışan 25'in üzerinde donanımlı personeli ile kısa zamanda tüm e-ticaret pazaryerlerinde adını Berta Concept ismiyle kısa sürede duyurmayı başarmıştır. Firmamızın müşteri memnuniyeti odaklı politikası iç piyasada daha geniş kitlelere kısa sürede ulaşmasında çok etkili olmuştur. Arge birimimiz tarafından sürekli yenilenen bir ürün yelpazemiz bulunmaktadır. Ürettiğimiz 70'i aşkın model içerisinde berjer, sallanır sandalye, ikili ve üçlü kanepe, mekanizmalı yataklı kanepe, köşe koltuğu, kitaplık, çalışma masası, bahçe mobilyası, katlanır sandalye ve katlanır masa gibi ürün grupları bulunmaktadır. Ürünlerimiz genellikle metal iskeletli ve de-monte olup müşterilerin ustalık gerektirmeden kuracağı, yenilikçi ve minimal tasarımlardır. Vizyonumuz kısa sürede iç piyasada edinmiş olduğumuz yüksek müşteri memnuniyetini ve ilgisini dış piyasada da oluşturarak marka değerini uluslararası bir seviyeye çekip Dünya'ya açılmak.