Paylaşımlı ofis nedir? Paylaşımlı ofis kısaca, ortak bir alanda ofis ihtiyacı bulunan herkesin işlerini yapabildiği yerdir. Günümüz çalışma sisteminde normal ofisler hem masraflı hem de sosyalleşme yönünde yetersiz olduğu için ortak ofisler ön plana çıkmaktadır. Paylaşımlı Ofisin Faydaları Nelerdir? Standart bir ofiste kira, aidat, elektrik, su, doğal gaz ve birçok yan masrafların hepsini üstlenmek zorunda kalırsınız. Ancak, paylaşımlı ofis bilgisayarınızı alıp kullanabileceğiniz bir alan olmanın yanı sıra bu saydığımız masrafların hiçbirine karışmadan kullandığın kadar ödediğin bir sistemdir. Bu sistemde saatlik, günlük, aylık ve yıllık kiralamalar yapabilirsiniz. Kiraladığınız süre oranında tek bir ücret ödersiniz. Böylece, hem ofis ihtiyacınızı giderir hem de ekonomi yapmış olursunuz. Ortak ofisin bir diğer avantajı ise ortak alanda farklı sektörden çalışanlarla aynı ortamda çalıştığınız için hem sosyalleşme imkânı elde eder, hem de yeni iş fırsatları yakalama fırsatınız olur.
Almanya
Baski verimli - 25.000 sayfa, Uyumluluk: Kyocera TASKalfa-Serie (3501, 3501 I, 4550, 4550 CI, 4550 CIG, 5550, 5550 CI, 5550 CIG, 3050, 3050 CI, 3050 CIG, 3550 CI, 3550 CIG, 3500, 3500 I, 4500, 4500 I, 5500, 5500 I, 3051, 3051 CI, 3551 CI, 3551, 4501, 4501 I, 5501, 5501 I, 4551, 4551 CI, 5551 CI, 5551, 3550, 3050 TD)
Fiyat teklifi isteyinTek bir talep oluşturun ve doğrulanmış tedarikçilerden birden fazla teklif alın.