Avantajları hızlı ve kolay kurulum ve montajdır. Bu yeni mekanik sabitleme sistemi çözümü ile zamandan tasarruf edecek ve onarım süresini azaltarak üretim duruş sürenizi optimize edeceksiniz. Kasnaklar için önerilen minimum çap 50 mm'dir. Mekanik bağlantı sistemi ERO Joint® WT, konveyör bantları sıyırıcıları ile uyumludur. Mekanik bağlantı sistemleri ERO Joint® WT kalıcı çözümlerdir. ERO Joint® WT ek yeri şekli, mekanik direnci artırmak için uyarlanabilir. ERO Joint® WT, geniş triger kayışlarında mekanik kayış bağlantı elemanları için tek çözümdür. ERO Joint® WT geniş triger kayışları, patentli bir işlem kullanılarak üretimimizde birleştirilir ve talep edilen uzunlukta takılır.
Fransa
Mekanik bağlantı sistemi ERO Joint®, T10, AT10, T20, AT20, 8M, 14M hatvelerinde 16 mm'nin üzerindeki tüm genişlikler için Çelik, Kevlar veya Paslanmaz çelik takviye ile mevcuttur. (Kasnaklar için önerilen minimum çap 50 mm'dir). ERO Joint® ek yeri her tür kaplama (Supergrip, Linatex®, PU, Sylomer®, ...) ve her tür kılavuz ile uyumludur. AVANTAJLAR Avantajları hızlı ve kolay kurulum ve montajdır. Pimli mekanik sabitleme sistemi ERO Joint® ile onarım süresini azaltarak üretim duruş sürenizi optimize edersiniz. Montaj vidalama veya bir alet ile gerçekleştirilebilir. Bu alet, kayışın ön gerilimini sağlar ve pimlerin diş açmasını kolaylaştırır. ERO Joint ® Ultimate versiyonu Ultimate versiyonunda, mekanik kayış bağlantı elemanı ERO Joint® bir Flexbelt'in (gerçek sonsuz kayış) gücünün %50'sinden fazlasını iletir: Kasnaklar arasında, kayışın mekanik direncini ve sertliğini sağlamak için her zaman ½ sürekli sıkı bir taraf vardır.
Fiyat teklifi isteyinFransa
AVANTAJLAR Avantajları hızlı ve kolay kurulum ve montajdır. Menteşe pimi mekanik sabitleme sistemi ERO Joint® HP ile onarım süresini azaltarak üretim duruş sürenizi optimize edersiniz. Mekanik dayanım ve kullanım ömrü diğer mekanik bağlantı sistemlerinden daha yüksektir. Mekanik direnç ve uzama kaynaklı kayışlara eşdeğerdir. ERO JOINT® HP İÇİN GERGİLEME ALETİ Alternatifler Spiral dikişler Mekanik spiral dikiş sisteminin de ERO Joint® HP gibi montajı çok kolaydır ancak mekanik direnci zayıftır. Pim Eklemi Mekanik Pin Joint sisteminin montajı ERO Joint® HP'ye göre daha zordur. Mekanik direnç de ERO Joint® HP'den daha azdır.
Fiyat teklifi isteyinFransa
Her durumda, mekanik bağlantı sistemleri ERO Joint®, gerekli mekanik direnci sağlamak için kayışa gömülü bir çekme kordonuna bağlanır. (ERO Joint® çekme kordonu olmayan kayışlarda da mevcuttur). Bu gibi durumlarda, mekanik menteşe bağlantısının mekanik direncini sağlamak için bir çekme elemanı eklenir. ERO Joint® V kayışlarını kullanmak size tam bir özgürlük ve yüksek esneklik sağlar: özel bir alet, uyulması gereken ekleme ve kaynak prosedürü, çapak alma, kaynağı kaçırma riski yoktur. ERO Joint® trapez kayışların montajı kolaydır.
Fiyat teklifi isteyinFransa
AVANTAJLAR Avantajları hızlı ve kolay kurulum ve montajdır. Bu yeni mekanik bağlantı sistemi çözümü ile zamandan tasarruf edecek ve onarım süresini azaltarak üretim duruş sürenizi optimize edeceksiniz. ERO Joint® yuvarlak kayışların mekanik montajı, diğer mekanik bağlantı sistemlerine kıyasla önemli ölçüde daha iyidir. Çekiş kordonlu yuvarlak kayışlarda başka bir mekanik bağlantı sistemi yoktur. Mekanik bağlantı sistemleri ERO Joint® kalıcı çözümlerdir. ERO Joint® yuvarlak kayışlar üretimimizde patentli bir işlem kullanılarak birleştirilir ve talep edilen uzunlukta takılır. ERO Joint® yuvarlak kayışları kullanmak size tam bir özgürlük ve yüksek esneklik sağlar: özel bir alet yok, uyulması gereken ekleme ve kaynak prosedürü yok, çapak alma yok, kaynağı kaçırma riski yok. ERO Joint® yuvarlak kayışların montajı kolaydır. Alternatifler Sabitleme sistemli içi boş yuvarlak kayış Konektörlü içi boş yuvarlak kayış sadece çok düşük mekanik direnç için kullanılır.
Fiyat teklifi isteyin